מינדולייף מספקת מגוון פתרונות חכמים מבוססי IoT

החברה מייצרת מגוון מוצרים בתחום בקרת הבניין, ניהול אנרגיה ובתים חכמים, אשר מאפשרים שליטה ובקרה על מגוון צרכני החשמל בבניינים תעשייתיים, מסחריים ובמרחב הביתי.

 

דרכי יצירת קשר

88 Centre Street North,
Toronto L4W 1C9

info@mindolife.com

+972 (4) 6282082

סיכום כנס אנרגיה ירוקה בחברה הערבית

כנס אנרגיה ירוקה בחברה הערבית התקיים היום 31.5.2022 לראשונה בכפר ג’לג’וליה, בה הציגה שרת האנרגיה, קארין אלהרר את המתווה לתמיכה בפרוייקטים בתחומי האנרגיה המקיימת וההתייעלות האנרגנטי ברשויות מקומיות במגזר הערבי. מתווה התמיכה בהיקף של 100 מיליון ש”ח שהוקצו במסגרת החלטת ממשלה 550.
התכנית הכלכלית לצמצום פערים בחברה הערבית עד לשנת 2026. התכנית שמה דגש על תמיכה בפרויקטים של התייעלות באנרגיה וייצור אנרגיה מתחדשת ברשויות המקומיות מהחברה הערבית שהן חלק מהחלטת הממשלה, ורבות מהם נטלו חלק באירוע הבוקר

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: ״פאנל סולארי הוא לא רק לעשירון העליון. הוא צריך להיות נחלתה של כל רשות בישראל ואנחנו במשרד האנרגיה, נדאג שכך יהיה. לא רק בשביל לעמוד ביעדים, לא רק בשביל לשמור על כדור הארץ, אלא בראש ובראשונה בשביל להבטיח לכן, הרשויות השקעה כלכלית חכמה ומשתלמת. היום, פאנל סולארי הוא כנראה ההשקעה הבטוחה והמניבה ביותר. השקעה שמאפשרת רווח כלכלי אדיר. ואין שום סיבה שמההשקעה הזו לא ייהנו גם רשויות ערביות״.

מנכ”ל משרד האנרגיה, ליאור שילת: “אנחנו במשרד האנרגיה רואים בשלטון המקומי שותף מרכזי להשגת היעדים הלאומיים של משק מאופס פליטות בשנת 2050, ו-30% אנרגיות מתחדשות עד שנת 2030, לצד פיתוח ומימוש הזדמנויות כלכליות ברשויות המקומיות. אנחנו מובילים מהפכה בהובלת השרה קארין אלהרר לעבודה משותפת עם הרשויות המקומיות, וכעת רוצים למנף גם את העבודה עם הרשויות הערביות. האינטרס הלאומי של משק האנרגיה חובר לאינטרס של הרשויות, ואנחנו יוצאים בקול קורא שהמטרה שלו לסייע לרשויות מהמגזר הערבי להתייעל באנרגיה ולקדם אנרגיה מתחדשת. נשמח מאוד לשיתוף פעולה מצד הרשויות הערביות, ורשות שתושיט יד ותדע לעשות את זה כמו שצריך, תצא מרווחת לטובת כולם”.

להמשך קריאה על הכנס באתר משרד האנרגיה, לחצו כאן