מינדולייף מספקת מגוון פתרונות חכמים מבוססי IoT

החברה מייצרת מגוון מוצרים בתחום בקרת הבניין, ניהול אנרגיה ובתים חכמים, אשר מאפשרים שליטה ובקרה על מגוון צרכני החשמל בבניינים תעשייתיים, מסחריים ובמרחב הביתי.

 

דרכי יצירת קשר

88 Centre Street North,
Toronto L4W 1C9

info@mindolife.com

+972 (4) 6282082

חיסכון בחשמל – 5 פעולות שמערכת אוטומציה תבצע עבורך

חיסכון בחשמל והתייעלות אנרגטית היא דאגה עיקרית עבור בעלי ומפעילי בניינים מסחריים.

לא רק שהפחתת צריכת החשמל יכולה לחסוך כסף בעלויות האנרגיה, היא גם יכולה לעזור לשפר את הקיימות הכוללת של הבניין. אחת הדרכים שבהן בניינים מסחריים יכולים לשפר את היעילות האנרגטית היא על ידי יישום מערכת אוטומציה.

מהי מערכת אוטומציה?

מערכת אוטומציה היא רשת של התקנים וחיישנים שיכולים לשלוט ולנטר מערכות וציוד שונים בבניין, כולל תאורה, מיזוג אוויר ומכשירי חשמל.
ניתן לשלוט במערכות אוטומציה באמצעות מחשב מרכזי או באמצעות אפליקציה לנייד, המאפשרת למנהלי מבנים להתאים את ההגדרות ולנטר את השימוש באנרגיה מרחוק.

כיצד מערכות אוטומציה יכולות לחסוך בחשמל:

1. כיבוי אורות ומכשירים כאשר אינם בשימוש: ניתן לתכנת מערכות אוטומציה לכבות אורות ומכשירים כאשר אין בהם צורך, כגון כאשר חדר אינו מאוכלס או בשעות מסוימות של היום. זה יכול לעזור להפחית את בזבוז האנרגיה ולהפחית את חשבונות החשמל.

2. מיטוב את השימוש ב-HVAC: מערכות אוטומציה יכולות לייעל את השימוש במערכות HVAC(קירור, מיזוג וחימום) על ידי התאמת הטמפרטורה וזרימת האוויר בהתבסס על מספר האנשים בבניין או מזג האוויר בחוץ.

לדוגמה, מערכת אוטומציה יכולה לכבות את המזגן כאשר החלונות פתוחים או להפחית את החימום כאשר מזג האוויר מתון. 
צעד זה יביא אחוז גבוה של חיסכון בחשמל מאחר ובדרך כלל מערכת המיזוג היא הצרכן הכי גדול.

3. ניטור ובקרה של השימוש באנרגיה בזמן אמת: מערכות אוטומציה יכולות לעקוב ולנתח את צריכת האנרגיה בזמן אמת, ומאפשרות למנהלי מבנים לזהות ולתקן כל חוסר יעילות או בעיה שעלולים לגרום לשימוש מופרז באנרגיה. זה יכול לעזור לשפר את יעילות האנרגיה ולהפחית את עלויות האנרגיה.

4. השתלבות עם מקורות אנרגיה מתחדשים: ניתן לשלב מערכות אוטומציה עם מקורות אנרגיה מתחדשים, כגון פאנלים סולאריים או טורבינות רוח, כדי לסייע לבניינים מסחריים להפחית את הסתמכותם על מקורות אנרגיה מסורתיים. זה יכול לעזור לשפר את הקיימות הכוללת של הבניין ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו.

5. עמידה בתקני יעילות אנרגטית: מערכות אוטומציה יכולות לסייע לבניינים מסחריים לעמוד בתקנים ובתקנות ליעילות אנרגטית, כגון הסמכת LEED. זה יכול לחסוך כסף בעלויות האנרגיה ולשפר את הקיימות הכוללת של הבניין.

מסקנה:

הטמעת מערכת אוטומציה יכולה לסייע למבנים מסחריים לחסוך בחשמל ולשפר את היעילות האנרגטית. על ידי כיבוי אורות ומכשירי חשמל כאשר אינם בשימוש, מיטוב השימוש ב-HVAC, ניטור ובקרה של השימוש באנרגיה בזמן אמת, שילוב עם מקורות אנרגיה מתחדשים ועמידה בתקני יעילות אנרגטית, מערכות אוטומציה יכולות לסייע לבניינים מסחריים לחסוך כסף בעלויות האנרגיה ולהפוך לקיימות יותר.