מינדולייף מספקת מגוון פתרונות חכמים מבוססי IoT

החברה מייצרת מגוון מוצרים בתחום בקרת הבניין, ניהול אנרגיה ובתים חכמים, אשר מאפשרים שליטה ובקרה על מגוון צרכני החשמל בבניינים תעשייתיים, מסחריים ובמרחב הביתי.

 

דרכי יצירת קשר

88 Centre Street North,
Toronto L4W 1C9

info@mindolife.com

+972 (4) 6282082

6 טיפים להתייעלות אנרגטית בבתי ספר

התייעלות אנרגטית בבתי ספר היא נושא חשוב לכולנו, אך היא רלוונטית במיוחד למנהלי בתי ספר, האחראים על ניהול מבנים הצורכים כמויות גדולות של אנרגיה. כשמחירי האנרגיה בעלייה והחששות לגבי הסביבה נמצאים בשיא של כל הזמנים, חשוב יותר מתמיד למנהלי בתי הספר לפעול להפחתת צריכת האנרגיה שלהם. במאמר זה נדון במספר טיפים להתייעלות אנרגטית שמנהלי בתי ספר יכולים להשתמש בהם כדי לעזור להפחית את חשבונות האנרגיה שלהם ולעשות את חלקם למען הסביבה.

  1. ערכו ביקורת אנרגיה: הצעד הראשון בהתייעלות אנרגטית הוא לערוך ביקורת אנרגיה של בית הספר שלכם. זה ייתן לך הבנה מפורטת של היכן האנרגיה שלך נצרכת והיכן עשויות להיות הזדמנויות לחיסכון בחשמל. חברות שירות רבות מציעות ביקורות אנרגיה בחינם או בעלות נמוכה, אז נצלו את השירות הזה.
  2. שדרגו את התאורה שלכם: תאורה היא אחד מצרכני האנרגיה הגדולים ביותר בבית ספר. על-ידי שדרוג לתאורה חסכונית באנרגיה, כגון נורות LED, תוכל להפחית באופן משמעותי את צריכת האנרגיה שלך. לא רק שנורות LED צורכות פחות אנרגיה, אלא שיש להן גם תוחלת חיים ארוכה יותר, מה שאומר שצריך להחליף אותן בתדירות נמוכה יותר.
    • השקיעו במכשירים חסכוניים באנרגיה: דרך נוספת להפחית את צריכת האנרגיה שלכם היא להשקיע במכשירים חסכוניים באנרגיה. זה כולל דברים כמו מקררים, מזגנים ומחשבים. לא רק שמכשירים חסכוניים באנרגיה יעזרו לכם לחסוך כסף בחשבונות החשמל שלכם, אלא שיש להם גם טביעת רגל פחמנית קטנה יותר, וזה טוב לסביבה.
    • עידוד שימור: דרך יעילה נוספת להפחית את השימוש באנרגיה היא לעודד שימור בקרב הצוות והתלמידים. ניתן לעשות זאת באמצעות קמפיינים של חינוך ומודעות, כמו גם על ידי קביעת מדיניות ונהלים לקידום השימור. לדוגמה, ניתן לעודד תלמידים ואנשי צוות לכבות אורות ומחשבים כאשר הם אינם בשימוש, ולהיות מודעים לשימוש באנרגיה שלהם.
    • הטמעת תוכנית מיחזור: יישום תוכנית מיחזור היא דרך יעילה נוספת לקדם שימור ולהפחית את צריכת האנרגיה. על-ידי מיחזור נייר, פלסטיק וחומרים אחרים, תוכל לסייע בהפחתת כמות האנרגיה הדרושה לייצור חומרים חדשים. עודדו את התלמידים והצוות להשתתף בתוכנית המיחזור והקלו עליהם ככל האפשר למחזר.
    • עשו שימוש באנרגיה מתחדשת: במידת האפשר, עשו שימוש באנרגיה מתחדשת כגון אנרגיה סולארית או אנרגיית רוח כדי להפחית את התלות שלכם בדלקי מאובנים. זה לא רק יפחית את חשבונות האנרגיה שלך, אלא גם יעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית ולקדם קיימות

    על ידי יישום טיפים אלה ליעילות אנרגטית, מנהלי בתי ספר יכולים לעזור להפחית את צריכת האנרגיה שלהם ולהפחית את חשבונות האנרגיה שלהם. לא רק זה, אלא שהם גם יעשו את חלקם כדי להגן על הסביבה ולקדם שימור. עם העלייה בעלויות האנרגיה, חשוב יותר מתמיד שבתי הספר ינקטו צעדים כדי להתייעל אנרגטית.

    לסיכום, יישום ביקורת אנרגיה ושדרוג למכשירים חסכוניים באנרגיה, אורות וקידום שימור ומיחזור, כמו גם שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים כמו שמש, רוח ואחרים, הם כולם צעדים נהדרים שמנהלי בתי ספר יכולים לנקוט כדי להפחית את צריכת האנרגיה שלהם ולהפחית את חשבונות האנרגיה שלהם, תוך קידום פרקטיקות בנות קיימא בתוך בית הספר,  והובלה על ידי דוגמה בקהילה.