מינדולייף מספקת מגוון פתרונות חכמים מבוססי IoT

החברה מייצרת מגוון מוצרים בתחום בקרת הבניין, ניהול אנרגיה ובתים חכמים, אשר מאפשרים שליטה ובקרה על מגוון צרכני החשמל בבניינים תעשייתיים, מסחריים ובמרחב הביתי.

 

דרכי יצירת קשר

88 Centre Street North,
Toronto L4W 1C9

info@mindolife.com

+972 (4) 6282082

aircondition air condition price electricity euro coins pile iso

6 דרכים לחסוך כסף בפנימיות

בפנימיות יש מספר רב של תלמידים אשר מתגוררים ונשארים כל הזמן בשטח שלהן, מה שמוביל לצריכת אנרגיה גבוהה ולחשבונות חשמל יקרים. על ידי יישום אסטרטגיות לחיסכון בחשמל, פנימיות יכולות להפחית את צריכת האנרגיה שלהן, לחסוך כסף בחשבונות חשמל ולהפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם.

לפניכם 6 דרכים לחיסכון בחשמל בפנימיות :

  • תזמון חכם: הגדר לוחות זמנים עבור אורות, מכשירי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה באזורים משותפים ובמעונות, כך שהם נדלקים ונכבים באופן אוטומטי. זה יכול לעזור לחסוך אנרגיה וכסף על ידי הבטחה כי פריטים אלה לא נשארים פעילים שלא לצורך כאשר החדרים אינם בשימוש.

  • מכשירים חסכוניים באנרגיה: החלף מכשירים ישנים יותר בדגמים חסכוניים באנרגיה עם התווית Energy Star. מכשירים אלה צורכים פחות אנרגיה, מה שיכול לעזור לחסוך כסף בחשבונות החשמל.

  • תאורה: השתמשו באור טבעי במהלך היום והחליפו נורות ליבון בנורות LED או CFL חסכוניות באנרגיה. זה יכול לעזור לחסוך אנרגיה וכסף בחשבונות החשמל.

  • בידוד: אוטמים ומבודדים מבנים כדי למנוע טיוטות, מה שעלול להוביל לחשבונות חשמל גבוהים יותר. זה יכול לעזור לשמור על בית הספר קריר במהלך הקיץ וחם במהלך החורף.

  • חנך תלמידים: למד את התלמידים על שימור אנרגיה ועודד אותם לכבות אורות, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה כאשר הם אינם בשימוש.

  • מערכת ניהול אנרגיה חכמה : השתמש במערכת ניהול אנרגיה חכמה כמו זו של Mindolife אשר יודעת להפוך כל מזגן ישן לחכם, לנהל לבקר ולפקח על כל מכשירי החשמל במבנה.